maandag 26 maart 2012

De Uitgelezen Pocket

Zo heet mijn internetboekwinkel. Leuke woordspeling hè? In 2006 mee begonnen. De kunst een beetje afgekeken van Daan van der Kaaden, die met name kinderboeken en pockets verkoopt. Ik leg me vooral toe op pockets. Die zijn lekker economisch op te bergen als je niet al te veel ruimte hebt. En wat ik toen nog niet wist: pockets zijn zooo leuk. Zijn bijna allemaal verschenen in reeksen. Bekendste: de Zwarte Beertjes-pockets. Maar er zijn ooit in totaal wel zo'n 250 reeksen verschenen! Ik ken ze allemaal inmiddels. Verder heb ik ook veel 'gewone' boeken. Veel theologie: ze weten je al gauw te vinden, al die gemeenteleden, kennissen, collega's en vrienden. Grasduin er maar eens in. Wie weet is er iets van je gading bij.

Klik hier voor mijn boekenaanbod.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten